רענן פרפרי, עורך-דין, נוטריון ומגשר
מקצועיות, אמינות, מהימנות

ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

פגישת היכרות וייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות

צלצלו 04-8711116 קבעו פגישה עכשיו או השאירו הודעה בתא הקולי ונשתדל לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

ביכולתכם גם לכתוב לנו ואנו נשתדל לענות לכם מהר ככל האפשר - לחצו "כתבו לנו" בתפריט העליון!

תנאים נוחים לאנשי כוחות הביטחון וההצלה
משרדנו הנו בעל מספר ספק משרד הביטחון ולפיכך ניתנים תנאי תשלום נוחים ומיוחדים לאנשי כוחות הביטחון וההצלה, לרבות פורשי צה"ל.

תאריך ושעה

מונה:

דף הבית >> מוצרים/שירותים

משרדנו מעניק שירותים מקצועיים במגוון עניינים בתחום המסחרי והאזרחי, ללקוחות עיסקיים ופרטיים כאחד כדלקמן:

עריכת חוזים
1. חוזים במסגרת עסקאות מכירה או רכישה של דירה מקבלן או מיד שניה.
2. חוזים במסגרת עסקאות שכירות דירה או עסק.
3. חוזים במסגרת יחסים עיסקית (סוכנים, מפיצים, משווקים וכיוב').
4. חוזים במסגרת יחסי עובד-מעביד.

בעסקאות מכירה-רכישה של מקרקעין, מקבל הלקוח לווי משפטי מלא, לרבות ייעוץ ביחס לשיעור המס החל על העסקה, עריכת החוזה וניהול משא ומתן עם הצד שכנגד על תנאי העסקה, ליווי בעת החתימה על עסקת המקרקעין, דיווח לרשויות על העסקה, השגה או ערעור על שומה שנקבעה, רישום הערת אזהרה, רישום משכנתא ומשכון או ביטולם, העברת הזכויות בין הצדדים.

בעסקאות שכירות דירה או עסק, מקבל הלקוח ייעוץ וליווי משפטי מלא, לרבות ייעוץ ביחס לתנאי העסקה וניסוח ההסכם, הערבויות או הבטחונות הנדרשים, ייעוץ ביחס להחתמת ערבים על כתבי ערבות והמצאת מסמכים ביחס ליכולתם לשלם את חובות השוכר, וכן טיפול בנוגע להפרות תנאי ההסכם לרבות הגשת תביעות לפינוי וסילוק יד וכן מימוש הערבויות בלשכות ההוצאה לפועל.

המשרד מעניק לווי משפטי וייעוץ ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הקשור ליחסי עובד ומעביד וכן בעריכת הסכמי עבודה כללייים או פרטניים/מיוחדים, אשר נדרשים על מנת להבטיח את זכויות הצדדים ולהגן עליהם בסבך חוקי העבודה, ההסכמים הקיבוציים וצווי ההרחבה החלים על המשק.

תביעות נזקי גוף
1. תביעות כנגד חברות ביטוח ופרטיים, לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, לרבות תביעות עיזבון, שאירים ותלויים.
2. תביעות כנגד מוסדות רפואיים ורופאים, בגין רשלנות רפואית.
3. תביעות כנגד מעסיקים פרטיים ומוסדיים, בגין תאונות עבודה.
4. תביעות כנגד מוסדות ציבור, בעלי עסקים פרטיים ורשויות מקומיות, בגין תאונות הנובעות מרשלנות או הפרת חובה חקוקה.
5. תביעות כנגד יצרנים, סוחרים או יבואנים, בגין נזקים שנגרמו עקב מוצרים פגומים.
6. תביעות לפי ביטוחים אישיים, כגון ביטוח תאונות אישיות או ביטוח אובדן כושר עבודה.

בכל תביעה שכזו מקבל הלקוח סיוע משפטי צמוד החל מהרגע הראשון, לרבות הוראות והנחיות לאיסוף חומר הראיות הרלבנטי, בחינת הפוליסות הרלבנטיות וייעוץ לגביהן, הפנית הלקוח לבדיקות רפואיות או למומחים רפואיים מומחים בתחומם לצורך מתן ייעוץ או עריכת חוות דעת רפואית בתנאי תשלום נוחים, הגשת דרישה לגורם הנתבע, ניהול משא ומתן לפשרה וכן הגשת תביעה בעת הצורך וניהולה בבית המשפט, עד תום.
המשרד מסייע ללקוח גם בכל בעיה הנובעת במישרין או בעקיפין מאובדן הכושר לעבוד כתוצאה מהתאונה, לרבות טיפול בתביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי, ראה להלן.

תביעות נזקי רכוש
1. תביעות ביטוח, בגין נזקי פריצה או גניבה.
2. תביעות ביטוח, בגין נזקי הצפה או אינסטלציה.
3. תביעות בגין נזקי רכוש עקב תאונות דרכים.
4. תביעות ביטוח, בגין נזקי טבע לחקלאים.

הלקוח מקבל סיוע משפטי צמוד כאמור לעיל, לרבות בחינת הפוליסה הרלבנטית וייעוץ משפטי ביחס לזכויות המבוטח, הפניית הלקוח לשמאים מומחים בתחומם בתנאי תשלום נוחים, לצורך עריכת חוות דעת, ייעוץ והנחיה ביחס לאיסוף המסמכים הנדרשים להוכחת מקרה הביטוח וחבות המבטחת, ניהול משא ומתן עם חברת הביטוח, הנחיה בנוגע למגע עם חוקרים מטעם המבטחת והגשת תביעה בעת הצורך וניהולה בבית המשפט עד תום.

תביעות עבודה וזכויות סוציאליות
1. תביעות עובדים כנגד מעבידים ו/או קופות גמל (ייצוג לקוחות פרטיים או מסחריים).
2. תביעות נכים (נכי עבודה, נכות כללית וכיוב') כנגד המוסד לביטוח לאומי.
3. תביעות נכי צה"ל כנגד משרד הביטחון.
4. ייצוג והופעה בפני ועדות רפואיות.
5. ערעורים ועררים.

המשרד מטפל בכל הקשור לתחום דיני העבודה ומתן פתרון מלא וכולל לבעיות בהן נתקלים עובדים ו/או נכים במימוש זכויותיהם על פי חוק.
לדוגמא - אדם הנפגע בתאונת עבודה, יכול לקבל במשרד טיפול במקביל, הן בנושא הגשת תביעה להכרה בנכות במוסד לביטוח לאומי, ערעור לבית הדין לעבודה על דחיית תביעתו או ערר על החלטות ועדות רפואיות בדבר אחוז הנכות המגיע לו, והן טיפול במימוש זכויותיו כלפי המעביד - כגון במקרה שבו העובד אינו יכול לחזור עוד לעבודתו וזכאי לקבלת פיצויי פיטורים וכל זכויותיו הצבורות.
הטיפול כולל הפניית הלקוחות לרופאים מומחים בתחומם לקבלת חוות דעת מקצועיות בתנאי תשלום נוחים, עזרה וסיוע בהגשת המסמכים לרשויות, הדרכת הלקוח לפני הופעתו בועדה רפואית והופעה בפני ועדה רפואית בנסיבות המתאימות.

כמו כן, משרדנו מספק שירות ללקוחות מסחריים בתחום דיני העבודה במתן ייעוץ, חוות דעת משפטיות, וכן מתן פתרונות משפטיים לבעיות בהן נתקלים מעסיקים במסגרת יחסי העבודה.

תביעות ממון
1. תביעות בנקים.
2. הוצאה לפועל.
3. תביעות במסגרת חוקים שונים - כגון חוק עוולות מסחריות, חוק איסור לשון הרע וכיוב'.
4. תביעות כספיות חוזיות.

למשרד ניסיון עשיר בניהול תביעות כספיות מכל הסוגים, בין בייצוג תובעים ובין בייצוג נתבעים, לקוחות פרטיים או מסחריים.
המשרד מספק טיפול משפטי מקיף, החל בייעוץ משפטי ראשוני וליווי הלקוח במגעים עם הצד שכנגד עם תחילת המחלוקת העובדתית/משפטית, משלוח תכתובת עסקית רלבנטית ומכתבי התראה, הפניית הלקוח לקבלת חוות דעת ממומחים בתחום הרלבנטי (שמאים, מהנדסים, אקטוארים, מומחי בטיחות וכיוב') בתנאי תשלום נוחים וכלה בהגשת תביעה ו/או כתב הגנה לפי הוראות החוק הרלבנטיות, וניהול התיק עד סיומו בבית המשפט או בבוררות.

צוואות וירושות
1. עריכת צוואות.
2. הגשת בקשות למתן צו ירושה.
3. הגשת בקשות למתן צו קיום צוואה.
4. טיפול בהתנגדויות לבקשות למתן צו ירושה ו/או מתן צו קיום צוואה.

אישורים נוטריוניים
בנוסף תוכלו לקבל במשרדנו שירותי נוטריון, לרבות אימותי חתימה, אישורי תרגומים מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית, אישורים על העתקי מסמכים, הוכחת חיים, יפויי כח נוטריוניים, ועריכת צוואות נוטריוניות.
*התשלום על פי תעריף הנקבע בחוק.
[חזור למעלה]

שד' ההסתדרות 177 (בניין E.M.G.C קומה ב', חוצות המפרץ) חיפה, מיקוד 2629267